Společnost Addressable.io získala 7,5 milionu dolarů na přiřazování kryptopeněženek jejich majitelům pomocí údajů ze sociálních médií. Společnost prozkoumala více než 500 milionů peněženek a 100 milionů účtů na sociálních médiích, aby vytvořila algoritmus pro porovnávání informací. Tento mechanismus má potenciál zvýšit marketingovou návratnost investic (ROI) společnosti o několik řádů. Addressable konkuruje ostatním startupům Web3 CRM, které se zaměřují především na reaktivaci zákazníků analýzou a zapojením stávající uživatelské základny společnosti v řetězci. To by však mohlo ohrozit identitu milionů uživatelů tím, že by ji předali společnostem pro „marketingové účely“ bez jejich souhlasu. Kryptografický průmysl si cení soukromí jako vlastnosti, s mnoha případy použití pro novináře, charitativní organizace a další skupiny, které chtějí provádět transakce anonymně. Počáteční kolo společnosti Addressable vedly společnosti Viola Ventures, Fabric Ventures, Mensch Capital Partners a North Island Ventures.
Domů » Horké novinky » Addressable.io získalo 7,5 milionu dolarů na přiřazování kryptopeněženek uživatelům sociálních médií