Zastánci kryptoměn využívají různé metody, aby na aktiva, jako je Bitcoin (BTC), upozornili. Dne 21. ledna byla v rámci reklamní kampaně osvětlena berlínská věž Berliner Fernsehturm obrázkem loga Bitcoinu. Uživatel jménem Tilo Neumann na Twitteru tuto kampaň propagoval a sdílel video s promítaným logem Bitcoinu. Není to poprvé, co bylo logo promítnuto na památku, protože Neumann se již dříve pokusil logo promítnout, ale kvůli použití špatných projektorů byl neúspěšný.
Berliner Fernsehturm je hlavní turistickou atrakcí a symbolem města, je vysoký 368 metrů a nabízí panoramatický výhled na Berlín. Promítání loga na věž lze proto považovat za silný symbol zdůrazňující rostoucí přijetí a povědomí o Bitcoinu. Společnost Neumann se podílela i na dalších reklamních kampaních Bitcoinu na historických budovách a místech, například na berlínské zdi.
Bitcoin zároveň již dříve informoval, že masivní reklamní plakáty podporující Bitcoin byly vylepeny na tramvajové zastávce umístěné před sídlem HSBC v Hongkongu již v září 2020. Reklamy sponzorovala Asociace Bitcoinů v Hongkongu (BAHK).
Nejnovější kampaň se shoduje s obdobím, kdy Bitcoin roste, přičemž toto aktivum překonalo hranici 23 000 USD. Zastánci Bitcoinu prosazují přijetí tohoto aktiva v hlavním proudu a zdůrazňují jeho schopnost řešit některé nedostatky v tradičním finančním sektoru, jako je řešení inflace díky jeho fixní nabídce.